Wake up happy!

I morse vaknade jag av att någon skrek till ute. Var ganska läskigt. Men eftersom jag var så trött så somnade jag bara om lite oroligt. När jag väl gick upp så märkte jag att anna-lenas bil var hemma. Vilket var knepigt, för hon skulle ju iväg och jobba. Så gick jag in, men hon var inte hemma. Så slog de mig bara, tänk om hon har nått med skriket i morse att göra? Om de hänt något? Töntig som jag är gick jag ut och kolla så hon inte låg i bilen. Ja kikade även efter om jag såg nått konstigt på tomten. Hahaha! Man blir fan knäpp av att bara vara hemma. För fick just reda på att hon åkte med en annan till jobbet.

Idag va de tänkt att jag framförallt skulle städa bilen. Men det blåser så jäkligt, så får ta de sen. Så jäkla jobbigt med blåst! Annars hittills av denna dagen har det inte blitt någe mycket alls. Har slängt in någon maskin tvätt, och inte gjort så mycket mer. Jo, smörjt in en kyckling. Haha.

Ikväll ska jag iallafall se Den rätte för Rosing. Jag tycker faktiskt de är ganska kul att se på. Men annars händer väl det inget särskilt idag. Var och kolla posten förut, höll värkligen tummarna på att jag fått nått brev från UG. Men såklart inte.

I morgon blir det lite mer att göra. Då ska jag följa med Evve in till stan. Vi ska uträtta lite saker, eller hon ska väl först och främst..så får jag se om jag kanske också hittar nått extremt billigt.



              Nä nu ska jag grejsa lite mer med min lilla tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0