Day after day.

Denna fredag kväll blev hur tok lugn som hällst. Fick träffa sara också, som är gjord för sitt hår. Hon har nämligen satt in dreads. Passar skit bra i det. Så jag är just nu i hassela. Jag och sara drog tidigare ikväll till helene. Tänkte kolla hur de gick med allt. De är ju nämligen barnkalas som gäller i morgon. Hennes dotter Linnéa fyller 5år. Så i morgon kommer man få träffa många prinsar och prinsessor. Gulligt! Så just därför blir de en ganska tidig kväll ikväll. Ska upp rätt bra tid i morgon. så jag och sara kan åka och hjälpa till innan alla barnen rullar in.


Idag var de ju även fredag den 13:e, igen! Har oturen slagigt er? Har den gjort de på mig? Ja. Vi fick nämligen en P-bot igår. Vilket inte va så roligt. Så vi stack in på polis stationen idag för att försöka häva den. Vi sa att vi höll på att hämta flytt saker. Vilket vi dels gjorde. Och de hade funkat, om bilen stod tvärt om. Samma plats, men med nosen åt andra hållet. Vad jag själv tycker så är de väl samma jävla parkering. Tydligen inte. Så nu ska vi betala 500kr innom en vecka. Men för vilka pengar då? Ska iallafall försöka få så man kan betala den i slutet av månaden. De ska tydligen gå.

Jag fattar inte varför allt ska vara så dyrt ibland.
 
På tal om fredag den 13. Nu har vi avklarat två stycken detta år. Och första hände det inget särskilt. Idag va väl dagen ingen höjdare. Hur ska då den tredje fredag den 13 bli? För de kommer nämligen en i november också. 

Antingen värkar dagen bara dyka upp en gång om året, eller tre gånger?
Är de för att 1 och 3 är själva siffrorna i talet?
Aja, jag lämnar detta med, dagen jag aldrig kommer förstå mig på.




Eftersom jag sitter på Nickes data just nu,
så har jag ingen bild ja har lust att lägga ut, så de får bli ett videoklipp!



Tycker denna är så sjukt bra.
Vem behöver nån bil att dra med? Detta värkar ju ur schysst ju!
Nått man skulle haft kanske. Haha!

Aja, godnatt med er! Kiss and hugs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0