Snö?

Ja de var ju synd man vakna av något tråkigt. När jag tittade ut genom fönstret så kräk snöa det! Jag som vill ha vår, och sommar! Kan det inte bara få komma. Aja, de smälter väl bort snart hoppas jag.

Inatt sov Levis och Noel här hos mor. Och i morse när jag var uppe så berätta mor vad Levis hade sagt i morse när han vaknade. Då hade han vänt sig mot Noel och sagt,

 "Noel, jag älskar dig".


Sen hade han gått upp. Så gulligt.

I snöstormen idag så blir det först till att grejja lite här hemma. Duscha och lite sånt. Sen ska jag till matfors. Kanske träffa evve, måste också in på affären en sväng. Efter allt det så drar jag till hassela. För ikväll blir det film och bara massa svull. Var länge sen man tog en sån kväll. Och eftersom nicke bara ska vara chaffis, så bestämde vi oss för en film kväll. Kan ju vara ganska skönt om vädret håller i sig också.



Dags att dona! Ha en bra dag,
och glöm inte att ställa om klockan inatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0