Snart blir det att gå till kojjs!

Kvällen bestod av att jag och nicke sätt OTH och Gossip Girl. Med lite chips och dip, och en stor cola. Ikväll va de vist många som skulle parta. Så hoppas ni har de kul ikväll mina vänner! ♥

Själv ska jag strax hoppa till sängs. Måste säga att jag ångrar ingenting att jag inte drack en droppe nu i helgen, även om det hade vart roligt. Men ska bli så skönt att vakna i morgon och slippa känna öken käft, och baksmälla. Haha.

Åt iallafall en jätte god fruktsallad idag/ikväll. Med vit choklad och grejer. Snacka om att man kände att sommaren gärna får komma! Jordgubbar!

                          Godnatt,
                          hoppas alla får en kanon natt framför er!
 

                               

-It consists of three words, 8 letters.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hde det super men snart vill jag ha en tjej kväll med dig å evve:D

2009-03-29 @ 12:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0