Yeeeeez!

 
Idag var den hämska dagen. Jag skulle till tandläkaren. Men måste säga, det gick super bra! Det har börjat en ny tjej där, väldigt ung..och väldigt bra! Nog den bästa jag haft här på hemma plan. Och inga hål hade jag häller.

Jag är ju med i frisk tandvård som det heter. Idag höjdes tyvärr den avgiften. Så nu ska jag betala 65kr i månaden istället. Det kostar att ha tungpiercing, och slarva med tandtråd. Men som sagt, de är knappt en lunch på stan. Men jag är ändå ganska noga med att inte piercingen ska förstöra allt för mycket.
Men än så länge såg de normalt ut!

Synd inte farmor läser detta. ;)

Nu blir det till att sitta uppe och vänta på att nicke ska vakna. Den drulen sover. Vilket jag nog också skulle annars. Jag har ännu inte käkat nån frulle. Så tänkte vänta in han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0