En riktig lugn kväll.

Ja, denna fredag blev helt klart lugn. Satt hos mig bara och chilla. Nicke drog vid 9/halv 10 till hassela. Så satt jag och evve kvar. Va tvungen att dra upp på byn en sväng för att hon skulle ha nån mottagning på mobilen. Sen hamna vi tillslut hos mig igen, med varsit saft glas. Just nu sitter jag själv ute i stugan med några ljus tända. Får se om jag hinner se I taket lyser stjärnorna. Har längtat efter att se den länge! Annars får jag se den sen. Har även Vi hade i alla fall tur med vädret, Igen! att se. Också en film jag längtat att sett. Så de känns kul att ha 2 filmer att sukta efter!

I morgon blir det till att sova ut. Sen duscha och dona lite. Mitt på dagen nån gång drar jag och evve till maja. Där blir det grillning och grundning! Ska bli kul! Hoppas, hoppas, hoppas det blir uppehåll hela kvällen bara. Tror jag ska be lite innan jag somnar att de inte får regna. För de skulle vara så perfekt om de inte gjorde det.

Här kommer en härlig sommar låt!




Godnatt med er alla! Dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0