Nu så.



Börjar denna vecka. Det har faktiskt blivit att man druckit varje helg nu på sistonde. Och även om man inte tycker, så går de jävligt mycket pengar. Men man märker de inte förrän man behöver dom. Så nu ska jag trappa ner. Reält på festandet. Inte bara för pengarnas skull, utan för min egen också. Självklart tänker jag inte sluta dricka, de vore ju trist. Men trappa ner skadar inte! Så just nu blire att bara dricka när de väl är något spec. Nästa gång, angeltävlingen.

De äckligaste jag hörde förra veckan var nog, att levern blöder när man dricker. Och de lät ju inte sådär jätte kul. Så nu ett tag ska jag vara snäll mot min kropp.
 
Tänkte bara säga de! :)

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det är toppenkul att höra att du ska vara lite nykter på helgen.....kram kram Älskar dig

2009-01-27 @ 17:34:12
Postat av: Maja

Hahah a fy fasen de va äckligt:p

Men jäklar ska de bli ändring:)

2009-01-27 @ 17:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0