Kan någon skjuta mig?



Ingen matlust, vill ungefär bara gå och hänga mig eller nått. Även om jag vet att när jag väl kommer ut och gör de jag ska göra, kommer jag bli hungrig, och sen mycket piggare. Men för att komma till de stadiet måste man ju må skit först. Haha. Jag önska jag alltid hade såndär tidig-stor-frukost-lust. Men tyvärr föddes jag utan de.
 
Så snart drar jag och maja till Matfors. Blir ica på en gång, för att införskaffa sig dels frukost, sen en hårfärg.

Jag lär ju få uppdatera fredagen på söndag. Kan ju hoppas på många bilder också. Har ju faktiskt packat ner kameran. De som fattas är bara batterier nu. Men de ska väl gå och lösa. Synd att min kamera käkar batterier känns de som.


Há en bra helg allesammans! De ska jag försöka ha.

Kommentarer
Postat av: annie

Jag önskar också att jag var en frukostmänniska! Jag är alltid vaken nån timme innan jag gör frukost..

2009-01-23 @ 11:11:44
URL: http://anniiie.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0