Hello beautiful!

Dagarna bara flyger iväg. Även om dom känns väldigt långa just för stunden. Men nu är de Tisdag, och innom kort är de väl helg. Själv har jag nyss duschat, och sitter här och finular. Kan inte släppa tröjan jag såg igår? Är de meningen då att man ska köpa den då? Ska ju ner på stan till klockan fem. Lär ju sluta med att jag går dit och kollar om den finns kvar. Har kanske inte råd igentligen, men ändå känns de som att dom pengarna kommer jag sprätta på annat skit ändå. Så varför inte köpa något som man vet man kommer använda? Ibland när man köper massa rea, så kan de ju bli att de bara ligger. Och de är ju de sämsta.

Som sagt så ska jag ner på stan vid fem. Ska träffa maja, och strosa lite med henne tills jag ska hänka på hon och hennes mor för att köpa hennes soffa. Den var värkligen super schnygg.
 
Kom på en sak precis nu, jag ska ta och föra över lite pengar på sparkontot. Annars är de ju så lätt att de går till massa strunt. Så får man leva på de som finns på de vanliga kontot. Och de blir ju absolut inga stora summor. Hehe.


TjingTjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0