Du såg så kall och frysen ut..

..älskling, käraste drivmedel, my car. Ja, stackars den. Ingen som brytt sig om den på jätte länge. Men äntligen är lilla bilen min hemma där den ska vara. Gud, va så jävla skönt att köra sin egna bil kan jag lova!

Iallafall så kunde inte jag sova natten tills idag. Låg bara och vred på mig hur länge som hällst. Riktigt jobbigt. Hatar när de blir så. Bara för att man just måste sova också. Hade ställt klockan på sju. Men tog mig inte upp förrän åtta. Var i matfors strax efter halv 9 för att hämta pappsen (som var ut fredag). Trodde inte han skulle klarat sig upp, men nog sjutton va han på benen! Sluta med att jag gjorde fika till oss båda som vi hade i bilen. Och nästan precis innan vi ska bege oss mot åre, så ringer moder jord. 

-Har du med dig nyckeln till lägenheten? 

Ops! Den va kvar i stan. (Tack mamma!) Så vi fick såklart åka till stan först. Strul strul strul. Men de gick bra ändå. Jag körde naturligtvis upp till åre, medan pappa satt breve och va bakis. Kan ju säga att de va hur fint väder som hällst där. -15 grader med strålande sol! Så de kändes lite trist att flytta hem, men samtidigt super skönt! 









Annars ikväll har de inte blivit så mycket. Kom ju hem vid sju. Käka hos far, och tog en dusch. Sen åkte jag in med mammas bil till stan. För att sedan sova där. Men kvällen blev tok lugn, hade inte tänkt nått annat häller. Man är faktiskt rätt slut. 

Men måste ju såklart ladda inför morgondagen!
Då Fyller ju en annan år! :)




Jaja, men kiss and goodby!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0