7-sovaren nr.1

Shit vad jag sov länge idag. Även om de inte är någe ovanligt att jag sover länge, men denna gång var lite speciell. Jag vaknade ingenting utom vid halv 8. Sen sov jag, och sov! Anna hade kikat in vid halv ett och skulle kolla om jag ville ha lunch, vaknade jag? Nej. Jag brukar alltid vakna av minsta lilla. Oftast. Om inte annat brukar de inte hända att jag sover sådär djupt. Brukar mer vara typ, man ligger och vrider och vänder, tycker de är varmt osv. Ni vet nog.

Men nu är jag iallafall uppe på benen. Många slutar snart jobben. Och här sitter jag som en nyvaken tönt. Det ända jag har att göra idag är väl att gå med ett brev, och sen skriva in saker i min nya allmänacka som jag köpte igår! Och när jag ändå är inne på vad jag köpte igår så måste jag ju nämna om denna ut tjatade tröja jag ville köpa. Den var kvar, och jag köpte den! Men de roliga var att när jag skulle betala va de halva priset på den!! De är då man skiner upp som en sol. Och min dag kändes mycket bättre, även om de var sånt jävla piss väder.



Nä nu ska jag grejsa med lite annat. Plocka lite kläder som ligger här överallt?
Dessa kläder på golv, jämt jämt. Går inte att sluta med det.

Fördelen med att lägga de på golvet och inte hänga allt på en stol, 
är väl att från golvet blir de iallafall omhändetagna, från stolen händer de inte ett skit.


HejHej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0