Sol sol sol sol!

Ännu en dag med strålande sol! Just nu sitter jag och hör hur de droppar från taket ute. Så jäkla fint väder! Igår tog jag tag i min bro/mini-altan till stugan. Skottade bort massa snö och is. Har ju vart som en liten gång bara till dörren innan. Var ju perfekt att de är soligt idag, så kanske hela altanen kan få komma fram. Så nu är det bara insidan av stugan som behövs donas. Jag är ju nämligen expert att lägga kläder i påsar, och mindre expert på att plocka ur dom sen. Så de behövs en reäl omgång där inne.
Men sånt tar ju alltid sån tid att komma igång med?

Annars tog jag nyss en dusch. Skönt kan jag lova. Lite mindre skönt att borsta håret efter bara. Kommer ju åt alla sår i huvudet. Men måste ju säga att kroppen gör de bra! För de har börjat blivit mycket bättre i ansiktet. Och övrigt på kroppen med. Alltså jag har ju de mesta av prickarna kvar, men de märks att de läker :)

Har ju glömt att berättat att jag fick ett väldigt roligt samtal igår morse.
Det var från Eniro!

Så får se hur de blir det det. Hoppas på det bästa iallafall!


Tidigare idag satt jag och kikade lite runt om hotellet jag och maja ska bo på när vi drar till Sunny Beach. Så tänkte lägga ut några. Gud va skönt när man väl kommer iväg. Längtar som ett tok. Finns lite saker att se fram i mot nu. Så ett jobb skulle passa ganska fint kan jag säga.



   
  




Nä nu ska jag väl gå ut och se om de blir nåt gjort i min lilla stuga.
Hoppas alla får en kanon onsdag!
Tjipp o hej!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Guuud va jag längtar:) Härligt att höra att du är på bättringsvägen oxå:) <3

2009-02-25 @ 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0