Mitt sista inlägg innan jag och maja drar.

Kunde inte vart en bättre kväll igår. Först satt jag och evve och såg på en skiva jag fick av ante. Grynet. Så vi börja kika lite smått först bara, men upptäckte att de va ju rätt kul. Sluta med att vi såg hela. På grund av hennes tjat hela tiden om negerbollar så vart ju jag också sugen! Så jag ställde mig och gjorde ett gäng, synd bara att jag tog fel på mussli och havregryn.

Men att inte Göran Persson har havregryn i sina?


Senare kom nicke som sagt också. Så vi götta i oss lite negerbollar och slog sedan på smala sussi. Den är ju alltid lika bra. Myste på med tända ljus också. Riktigt mysigt!

I morse vaknade jag av att hans klocka ringde vid kl 6. Sluta med att den ringde säkert två gånger till. När han väl steg upp, och hade gjort sig klar, kolla han på min klocka. Den va nästan en kvart mindre än hans! Lika bra att lägga sig med kläderna på igen, tyckte han. Och även jag! Kunde man få mysa lite till. Haha.

Så idag är jag ovanligt pigg och alert!
Ska snart hoppa in i duschen, och sen göra mig helt klar för staden.
Ikväll blir det att käka på biteline. Sen blir det ju allmänt lugnt.


Hoppas alla får en kanon tid medans vi är borta! Eller nej. Nu ljög jag. Eller jo, att ni mår bra. Men hit med piss väder och sånt!! Haha! Kommer sakna många! Men vi ska ha så kul satt vi inte tänker på sånt! 

Chao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0