De tär på en..

..att flänga runt på birsta nu förtiden.

Som sagt så skulle jag och maja fixa lite saker inför resan idag. Men de vart jag, nicke maja och erland som strosade runt. Väldigt mysigt. Började med att växla in våra pengar vi ska ha med oss. Sen fick vi lite köpt tillslut, bland annat småkrams, hudkräm och sol-mojjs, nått linne och 2 nagellack (ett illrosa bla. Skit snyggt!). Så nu är det mästa klart. Bara tvättning av kläder kvar och packningen förståss.  




Nu ska jag lägga mig och slå på en film. Är lite seg. Och törstig. Tur jag tog med vatten ut. Fattar inte, känns som kroppen känner på sig att man ska till värmen. Så den vill grunda bra med vatten redan nu. Haha. Eller så är det för att jag dricker lite vatten i allmänt.

Hoppas alla haft en bra dag och får en fortsatt bra kväll! Tjipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0