Stjärt-orsdag?

Nä, stjärtorsdag såklart. Idag. Och jag kämpade mig upp tidigt! Duktiga jag. Då satte jag igång att baka, och sen medans the-thing var i ugnen fikade jag och mor frulle. Var faktiskt ganska mysigt. Och om ett tag blir det att dra ner på staden. Synd att de är så jäkla vackert väder? Not.

Ikväll blir det middag med Mor, Håkan, Anna, Erik och hans tjej. De ska bli väldigt kul. Jag längtar redan till Oxfilén. Hällst eftersom jag älskar när dom är blodiga! Näst intill rå fan. Hahaha! Hämsk jag låter. Men de är riktigt gött!

  
 














Kommentarer
Postat av: Evve

Rå köttfärs å nästan rå oxfilé?! du skulle nog ha blive nå konstigt djur du som äter allt rått ;p

2009-04-09 @ 14:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0