Pyssel dag!

Idag blev en riktig pyssel dag. Och jag älskar det. Det är så himmla roligt att skapa olika saker. Så fram till nu har jag suttit och donat. Men nu väntar jag på lite extra grejor, som behövs för att fortsätta. Så de blev en paus tills eftermiddagen. Då vi vart och handlat. Jag tror detta kommer bli skit bra! Hoppas på det iallafall.



Idag klubbades även min lilla egna affär med denna tjej från Gbg. Hon älskar nog mina byxor. För hon skulle till och med föra över pengarna idag, även fast jag inte kan skicka förrän fredag. Hoppas hon tycker lika mycket om dom när hon ser dom. Haha. Men de tror jag. Kul med personer som litar på en. Även om jag själv tycker man ska vara lite på sin vakt när de gäller nästan 400kr. Aja, jag kommer nog sakna mina byxor lite, men vad gör man inte i sånna här svåra tider.




Idag när jag satt och trixade med mitt härliga pysslande, så hittade jag en påsk dekoration från ganska längesen, som jag själv hade gjort.

 

Jag var alltså 5år där. Ganska bra tycker jag, hällst när baksidan föreställer baksidan på en kyckling också.
Jag var redan grym på den tiden med! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha men vilken söt :P

2009-04-08 @ 17:16:32
Postat av: evve

det va jag som skrev ;p

2009-04-08 @ 17:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0