Lördag!

Igår hade jag jätte kul. Tänkte inte göra nått specielt igentligen. Eftersom vi först var i hudik, sen lastade massa hö balar. Så var väl klar vid halv sju. Men det slutade med att jag for in till stan, och hade kul med evve, maja och co. Hade riktigt jäkla kul med! Kändes som de var ett tag sen mer er. Så är lite seg nu.

Men ikväll vet jag inte vad som händer. Fundera på om jag kanske ska åka till matfors, eller stan..eller något? Ska ju till stan ändå i morgon. För då ska jag och evve umgås bla. Ta en runda i birsta. Ska bli mysigt.

Aja, vi får se hur allt slutar. Synd bara att man inte har några pengar på mobilen. Hade ju iallafall så jag kunde ringa en signal. Men nu är det helt slut. Så ni vet.

Puss.

Kommentarer
Postat av: evve

kuligt om du kommer till matfors idag å :)

2009-04-04 @ 16:40:27
Postat av: Anonym

Tack detsamma jag hade oxå kul, du måste börja va med mig meer:D

2009-04-05 @ 22:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0