Hej hallååååå!

Just nu är jag super glad! Jag har nyss sålt ett par mjukis byxor för 300kr! Ganska bra tycker jag för ett par urtvättade brallor. Men finns dom inte längre att köpa, så betalar väl vissa för att få dom. Så de va roligt! Hoppas allt fortsätter åt detta håll så man får in lite extra kulor.

Idag smakade jag riktigt på sommaren. Jag käkade nämligen en majskolv. Kände sommar känslan närmade sig. Och grill sesongerna börjar.



Åkte ju även till stan. Jag och mor käkade snitzel (stavas?) och ris med creme fresh sås. Så jäkla gott var det! Så nu sitter man helt ner klubbad i soffan. Ska faktiskt leta lite resept nu på påsk godis. Har man inte råd att köpa nått, så får man väl göra något själv. Jag älskar ju att ge bort saker! Så hittar jag nått bra blire till att göra!

Sitter medans jag skriver och ser på nått program på 1:an. Och just nu sitter Ola Salo i rutan. Óch vad har han gjort med sig själv? Jäklar vad hår han har odlat! Han som nästan va lite halv snygg förut. Men nu, nej tack.




Nä nu ska jag söka runt lite, och hålla mitt glada humör på topp! Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0