Den långa fredagen..

..ska vi gå igenom idag. Många säger ju att denna dag är extra lång. Och de är väl inte så konstigt när man vaknar 6 på morgonen? Som jag gjorde. Men kan ju inte påstå att jag klev upp precis. Låg kvar till nio kanske.

Tog nyss en super lång dusch. Var hur skönt som hällst. Kännde för att göra ett försök att klippa mig själv lite, men jag vågade inte riktigt. Så får göra de någon dag framöver istället.

Idag blir det att först åka till pappa och Glad-Påska-lite. Sen nästan på en gång vidare till mormor. Där blir det grillning. Men en lite tidigare grillning. Vid tre/halv fyra. Efter det åker jag till hassela, och glad-påska-vidare

Jag är väl som många andra, inte kunna käka frulle tidigt. Jag gör gärna lite saker innan. Och finns det något godare att äta frulle när man värkligen börjar bli lite små kurrig i magen. Så känner jag nu. Så nu blire rostade macker, och Oboý. 

Peace :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0