Back in..

..the blogg.
 Jag kunde inte skriva nått i helgen. För de vart bara fel på sidan. Gjorde om tre gånger, sen ledsna jag. Men när jag skrev att de inte funka att skriva, då funkar det ju såklart!

Helgen tillbringades i stan. Nicke var även med dit. Så hängde vi hos modig endel. Käkade middag och impuls firade killander bland annat. Skrev ju en hel del om allt förut, men som sagt så gick de ju inte att ladda upp. Så jag tänker inte försöka igen. Men helgen var jätte bra faktiskt.

Just nu sitter jag i matfors, och nicke for hem till hassela. Han hade lite saker att göra. Och jag med. Till veckan vet jag inte vad som händer. Ska iallafall in på AF i morgon, på nått möte. Och sedan hoppas att mina ersättnings dagar börjar räknas. Sen har man ju deklarationen som måste fixas. Har faktiskt lite småsaker att göra i veckan. Bättre än ingenting!


Nä nu ska jag kanske åka upp och köpa lite frimärken?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0