Staden idag.

Ja idag var man och fixade ögonen då. Eller ja, fixade linser. Iallafall ett "prov-par". Som jag nu ska ha i två veckor. Men kan säga att jag ser nästan dåligare just nu. När jag väl sitter här vid datan, får jag kisa och kolla närmare för att se. Mer obehagligt. Trodde de skulle bli bättre? Men de kanske kommer? Själv tycker jag att jag såg bra utan. Men det var ju denna huvudvärk då.



Men precis nu känns det mer som, 
 jag har valt att se dåligt, men blev ju iallafall av med värken?



Aja, vi får se hur detta går. Får väl höra av mig till dom om de inte blir bättre.
Annars idag efter jag va på Synoptiken, så drog jag och evve till birsta. Båda skulle in på biltema. Innan vi drog dit så stannade vi förståss på donken. Tog driven. Har alrig skrattat så mycket som då. Vår lilla komversation med apparaten efter evve sagt vad hon ville ha, aparaten säger:

-Något mer?
-Ny nota.
-VA?
-Ny nooota. (lugnt och sansat, med kanske en litet längre tonläge)
-VA?
-NY NOTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag börjar skratta som fan, och fick även med evve på den saken, vart lite halv svårt att beställa då, när hon väl hörde liksom, hade mäst bara ont i magen och kunde inte prata. Men tillslut blir de evve som får ut en syl i vädret och kan säga vad jag ska ha med blandning av skratt. Och tillslut:
-Något mer?
-Lite ketchup.
Efter denna rond av skratt, så åker vi vidare till luckan, påvägen så härmar evve de hon just skrek ut "NY NOTA" och skrattar. Och oturen vi hade var vist att luckan kom mycket snabbare än vad vi trodde. Så tjejen hörde allt. Så när vi skulle betala möttes vi av:
-Jag hör faktist lite dåligt!!! (och hon lät inte som att de va en rolig dag på jobbet)

Nä fyfan, att en sån där liten sak kan göra så man får ont i magen av att skratta så mycket. Kanske inte låter så roligt men de va det. 

Annars idag, skulle jag umgås med sara. Men de blev inte. Jag var tvungen att svika henne och åka till matfors. :( . Men vi kanske kan träffas på lördag då, som vi prata om. Någon som vet något kul kanske?



Gud vad jag tycker om dessa 2 låtar just nu. Eller man blir typ lite pigg av dom.
E-type - The tide ,  Florida - In The Ayer Ft. Will.I.Am


Nä nu orkar jag inte att skriva mer. Take care!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0