Skit msn, men bäste helg.

Jag kände inte för att skriva något igår. Dels hade jag fullt upp med annat, sen vet jag inte vad som hänt, har tappat lite suget. Men de kommer väl igen. Någon period nu bara kanske. Men hur som hällst, knappar ner lite nu.

Måste bara påpeka att mitt msn JÄVLAR SOM FAN!!! Gud. Lär ju bara vara jag som är drabbad.

Aja, min helg har vart kanon! Har vart på bra humör näst intill hela helgen. Tack vare några av mina underbara vänner. Fredagen var det maria som hade fest. Hur bra som hällst! Och kul att maria var med kvällen ut ;) Naturligt vis var ju jag och evve sist där i från. Haha. Tänker inte gå in på nått speciellt, men så jävla rolig kväll/natt. Evve och jag busade reält, med många skratt.

Lördagen drog jag till hassela en sväng. Sen tillbringades kvällen i stan med sara och massa annat gött folk! Även en sen kväll (tidig morgon?) med många skratt och festande. Dock var jag mycket mycket mer omtumlad i lilla magen på lördag morgon, än vad jag var igår morse. Skönt på ett vis.

Söndagen var jag och sara till Pelle och käka pizza, chips och dip. Riktig svullst-dag. Vart lite gitarr hero också. Som vanligt suger jag på det. Fnittrar väl mäst bara. Tönt jag. Vi skulle även se Bert. Men slutade med att vi åkte hem eftersom klockan vart rätt mycket och sara skulle upp tidigt.

Jag måste värkligen bli bättre att dokumentera med bilder.
 Men det blir ju aldrig. Skärpning, värkligen skärpning på mig!


Idag har de inte blitt så mycket, drage till matfors typ. Träffat evve. Och sökt våran hemtelefon! Den är så borta, så nu har pappa lagt en hittelön på 100kr för den som hittar den! MEN VART ÄR DEN? Helt jävla borta.

Usch nu är nog sommaren slut.




Lite sista saker jag vill säga,

Welcome home Annski! Hoppas du haft de bra.
Medans, goodbye mami, hoppas ni får de bra i Teneriffa! *Avis

Sen efter omständigheter som hände i lördags, många sörjer.
Men ta hand om varandra. Ingen klarar sig helt ensam!

♥   ♥   ♥

Remember, it´s not a end, its a new beginning.



 

Kommentarer
Postat av: Anne

Naaw. Jag älskar dej. Måste ses snart! Puss

2008-09-16 @ 19:19:00
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0