Regn, men vad gör de?

Heloo every body!

Just nu sitter jag i min stuga och hör hur regnet knastrar på taket. Sen jag skrev sist har de hänt en del. Eller lite iallafall.
Kan ju börja med söndags kväll. Då åkte jag till stan och tänkte knoppa där. Så nicke2 åkte med anne och nicke1 till stan. När de väl kom in, vart de lite hungriga..så jag bestämde mig för att hänka på dom på Mc donalds. Det måste vara det bästa jag gjort den kvällen. Hade skit kul. Tyckte även anne kom ganska bra överänns med han i kassan. Haha. Såklart tästade vi dom nya Mcfeast. Finns ju ingen godare burgare på Mcdonalds. Och kan säga att denna var ruskigt god! Utom att min var hyffsat ramsne. 

Måndag, då blev de till att dra ut i birsta för att leta någon data till mig.
 Jag var först inne på en bärbar. Men eftersom jag absolut inte ville sträcka mig över 5000. Så hittade jag ingen jag ville ha. Så då började jag tänka om. Så nu vart de en Stationär och en 22" skärm. Så nu blir de till att möblera om i stugan någon dag. Jag är faktist riktigt nöjd. Tog en bild på dom från internet, på datan och skärmen.

                              

Datan är skit liten. Och de är skönt. Även om de kanske är bättre med en stor. Men är man ingen spel människa, så skulle den där bli bra. Så hoppas det då. Änn funkar de bra. Glad att de även finns brännare på den. Den kanske ser liten ut, men den har ändå ganska mycket! ;)
 
Annars igår, så  drog ju Anna till Barcelona igår (Lycka till) !  Sen Fyllde håkan år, GRATTIS!!. Så de vart lite olika firande. Men på kvällen drog iallafall jag och nicke till matfors. Fixade massa med min data och sen såg film! Eller jag var helt slut, så jag somnade väl mäst. Hehe.



Men idag, vilken dag!! ÄNTLIGEN HAR DE KOMMIT! Så nu väntas det att se både One Tree Hill och Gossip Girl. Yes!! Jag har faktiskt längtat. Ända serierna jag gillar skarpt.

                     



Nä nu blir de väl till att dra in och käka frulle. Och se om tvätten är klar.  


Hey doo!

Kommentarer
Postat av: Anne

Haha vad grinig jag va på Donken. fniss* Typiskt att vi inte hann leka mer. Puss

2008-09-03 @ 09:36:11
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0