Mor kom och hämta mig idag,

...vi åkte på ica, och köpte oss massa färdigt go käk. Eftersom klockan var runt sju, så orkade ingen av oss att laga. De vart grillad kyckling, potatis sallad, en jätte god sallad, och såklart bröd! Även om min mage fortfarande streikar mot mat. Så klämde jag i mig lite. Det var iallafall kanon gott. Annars idag har jag vart jätte frusen, antingen är de bara så att de kanske är kallt, eller börjar man väl bli sjuk. Men de hoppas jag inte! Och vad är skönare då, än en lång, varm, dusch.

Just nu sitter jag jätte vaken (vaken lär ni redan fattat). Men lär väl ska lägga mig snart ändå. Ska med mor till birsta eller stan i morgon. Kul att göra något med henne. 

•     •     •     •     •     •     •

Idag gjorde jag och evve iallafall slush! Hoppas den blir god. Blir ju party på fredag! Ska bli jätte kul! 




Aja, hare gött! Sweet Dreams.
"Jag lever, jorden inte gick under, än?"  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0