Lite uppdatering.

Ja vart ska jag börja? Jo att jag hoppas Anne har de hur bra som hällst i Turkland. Men de tvivlar jag inte en sekund på. Sen vet jag faktiskt inte. Känner att jag inte orkar skriva om alla dagar häller. Men drar helgen lite snabbt. Har ju några bilder iallafall denna gång. Men de var väl inte så många, men en början. :P

Fredags var jag evve elin och linda, och käkade middag hos mor i stan. De vart kräftor, paj och lite sprille. Jätte mysigt var det. Sen kom även zandra förbi. Jätte länge sen man träffade henne. Så hon tog sig lite käk också. Senare på kvällen kom även jess och jonas! Jätte kul!! Var kul att träffa alla tillsammans. Inte så ofta. Vi gick även ner på stan en sväng. Men gick ganska snabbt hem igen. Hemvägen var ju ganska rolig. Vi var nog en av dom som fick S-vallan först den morgonen. Haha!! Aja, här är lite bilder. Men jag sa inte att de va många.
 
     


Tänkte lägga ut rästen också, de är väl 3st när vi var ute.
Men dom är så jäkla mörka. Så de gör nog inget att jag skippar dom.


Lördag!

Då började jag och evve med att ha picknick i bilen. Lite halv mysigt och jäkla gott kan jag lova! Sen när de blev lite mer mot kvällen, så tänkte vi dra in till stan. Och det var då brorsan ringde och fråga vad vi skulle göra. De slutade iallafall med att jag bror evve och catrin for till elin och sebben. Till deras nya lägenhet. Jättefint måste jag säga! De vart gitarr hero och lite drickande. Men jag själv var nykter med evve. Knäppte ju förstås kort på min goa baguette, jag gjorde. Med massa salami ost! Yammi!!



Måste säga att fredagen och lördagen var helt okej.
Tack evve för att du lyste upp min helg. Och alla andra också! Nu var de bara söndag kvar.




Kommentarer
Postat av: Evve

:)<3

2008-09-08 @ 11:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0