jajajaja

I morgon blir de väl inge spec. Utom att på eftermiddagen ska jag på stan med Maja. Länge sen man gick där nu känns det som. Annars denna vecka har de väl inte gjorts så himla mycket. Har vart med sara endel, (rock stars?). Sen kom även nicke i förrgår. Så har spenderat tid med han också. Han skulle på körskolan, arbetsförmedligen och så. Kul att de gick bra för dig! Men han drog hem idag, på kvällen. Första natten man sover ensam nu på ett tag. Igen. Helgen sovs ju nämligen med massa folk också. Så detta är första. Vilket inte är kul. Tycker inte om att sova ensam längre. Hehe.

Förästen? Har jag skrivit något om helgen?
Har jag inte, så kan jag säga att den var så jävla rolig! Ojoj. Karatefylla.

På fredag ska jag fixa mina tossingar. Börja bli smått närvös nu. Men det är på tiden att jag blir helt bra. Åker även till matfors och ska träffa evve en sväng, och fixa lite andra saker. Sen drar jag och sara till Hassela. Faktiskt skönt att komma dit, ska hälsa på Helene också. Länge sen nu. Blir en lugn helg!

Tjipp och hej leverpastej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0