Hassela idag.

Ja idag vid kl.9 drog jag till hassela. Ganska tidigt, jag vet. Men hade inget att göra..och kunde inte sova. Så käkade även frukost hos nicke. Eftersom jag inte kan käka den så tidig så va ju de bra. Tänkte komma hem bra tid också, eftersom jag måste till stan i morgon, synoptikern. Men såklart vart jag kvar rätt sent. Kändes jätte bra att vara där idag. Vart massa prat, bus, och bil-spel. Så just nu sitter jag hos mor. Kom hit för inte allt för länge sedan. 

Min klump i magen har sakta börjat försvunnit. Men de är som om den väntar på att komma tillbaka, nästan som om man skulle sitta och lura på något. Tar en dag i taget.
Vi klarar detta.


Sedan håller jag tummarna för detta jobb.
Det skulle ju vara super kul. Med Evvsi pevvsi.








Aja, godnatt gott folk!

Eftersom jag snorat ganska mycket nu dom senaste dagarna,
så kände jag för att lägga ut en liten bild på hur de kan se ut.

 
Mmm, mumsigt!

 som någon skulle sagt*
(nämner inga namn, matfors förstår nog)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0