Lilla onsdagen


Idag var jag och nicke och evve i birsta en sväng. Både jag och evve införskaffade oss skor! Jätte snygga! Riktigt nöjd. De tror ja båda vi vart. Sen har de inte hänt så mycket idag, utom sjukan då. Hämtade ut min mobil också (som de såklart inte va något fel på). Hoppas den slutar krångla nu då. Kommer bli skit läss om jag måste åka in igen kan jag ju säga..





Var även tvungen att köpa dessa efterlängtade goa puffar. Efter att känna sig invalid och försvarslös så är man värd dom. Haha! För nog fan är jag invalid. Så inatt kommer nog varken jag eller nicke kunna sova.
Jag har ont som fan, han har uppkörning i morgon! Good luck too you! ;)


Annars så vet jag och evve när vi börjar jobba.
Den 8 dec.


Nu blir de åter till tv:n igen. Och mina älskade puffar, och mitt glas med trocadero, som iallafall ska föreställa de.


Kommentarer
Postat av: eellaaa

Hejsan :)

Du har fått en utmaning ifrån mig ;D

Den finns i min blogg ^^

2008-11-06 @ 12:44:05
URL: http://eellaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0