Jag har blvit utmanad!

Jag har blivit utmanad av Anne

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så de uppmärksammar att de blivit taggade!

Sju sanningar om mig:
1. Jag har haft så stökigt i mitt rum/stuga så de slutade med kusar i sängen
2. Kompisberoende
3. Har börjat blive mer åkrädd dag för dag, när man sitter breve
4. Jag hatar utmaningar
5. Tänker alldeles för mycket
6. Svag i mig själv
7. Jag jobbar på att bli starkare, och de tar sig

Jag utmanar:
Anna
Ante
Catrin (Jag kan inte komentera hos dig, hoppas ni ser själv)
Elin
sara
Johanna (Jag kan inte komentera hos dig, hoppas ni ser själv)
Evve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0