Mycket och ingenting!

Ja, idag är jag hos mor. Inte varje dag satt. Tänkte vara här faktist mer än en natt. Men då måste jag till vårdcentralen med mina jävliga tår som inte vill läka. Så fick tid i morgon. Lika bra att man stannar i matfors då.

Igår vart det lite extra knäck i hassela. Inventerade på Konsum. De var ju bra. Men var så trött i huvudet efter allt räknande, så även om jag hade besiktnings tid idag kl 9, sov jag kvar i hassela. Kan ju säga att man var ju uppe med tuppen i morse! Åkte från hassela vid halv sju i morse (var tvungen att fixa saker hos pappa innan ja drog till stan). Men nog fan repeterades snoozen ett antal ggr. Hehe.

Besiktningen gick väl bra. Jag blir ju alltid lika närvös. Men som jag trodde måste jag dit igen. Var lite småsaker att fixa till. Men de mästa viste jag redan. Fast hade ju inte vart helt fel om den gick igenom utan någon 2:a alls. Ajja, kunde ju vart värre saker :)





Annars idag så är de bestämt att jag och evve ska åka på torsdag och kika på en lägenhet! Ska bli riktigt kul! Fika i bilen fika i bilen! Hahaha. De är ett måste. Men hur ska de gå med mitt lokal sinne? Tur någon med karta i huve och på papper ska med. Jag hoppas hittills skarpt på den lägenheten. Bra hyra och som de låter bra lägenhet!

Snart ska jag och mor åka och hämta några säckar kläder. Alltid lika kul att kolla igenom kläder. Man kan ju faktist hitta något bra! Hoppas på de bästa. Sen kommer nog maja hit. Så ska vi finula lite och göra klart lite saker.



Sen vill jag också säga att Halva Åbo-resan är klárt och betárt !
De närmar siiiig!








Får ju inte glömma att de faktist har varit farsdag. De är ju synd ekomomin är lite ringrostig, annars hade jag fixat nått bra på din dag! Men ibland får man bita i de sura äpplet. Vilket jag gjorde, hatar att inte kunna fixa nått bra till dessa dagar. Men jag tror de gick bra ändå va. Hehe!




Nä nu ska vi fara en sväng,
CHAO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0