Usch för..

Stoooorm, men gött med fiika !




Uppdat. 10:48

Ja, idag blåser de som fara den! Hatar värkligen blåst. Annars är de ju solen på topp iaf. Varför ska de alltid komma något och förstöra? Aja, nu hoppas jag värkligen att det blir de där fina vädret som alla tjatar om i veckan / till helgen. De blir ju nämligen grillning i helgen, och Matfors Crousingen. Kommer säkert bli jätte kul! Även skoj att Maria ska dit också. Jag börjar värkligen räkna ner till fredag nu. Mitt bankonto känner väl sig bortglömd och uttorkad av de futtiga 19kr som ligger där, och som legat där väldigt länge. Men på fredag blir de ändring! Yessyessyess!!

Igår var nog den värsta förmiddagen jag varit med om!
(Kännsliga läsare, sluta läs nu
Iaf, antibiotikan jag käkar tog värkligen kol på min mage. Fyfan. Det kändes nästan som jag hade glömt hur de var att skita. En stund vart de så illa att så fort jag rörde mig så krampa de i magen och jag fick skynda mig på toa. Hann bara gå tillbaka till datorn så börja de igen! (och denna bränna som blir, ja ni vet säkert, ajajaj). Var tvungen att ta hissen ner för att inte röra på mig för mycket! Men sist jag käka dessa vart jag inge dålig alls. Men då käkade jag ju bara 0,5 g , nu käkar jag 1,5g ! Lär ju vara därför. Ja, jag dör ju om de kommer vara sådär varje dag. Hatar att bli sådär när man inte är hemma. Och hatar de i huvetaget såklart också. Lär ju inte vara ensam om att tycka de. Haha.  

Nu snart lunch! Såå hungrig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0