Tanke bana och Frysta tofflor

Jag har precis konstaterat att jag måste frysa in mina foppa tofflor!
(använder dom ganska mycket nu när jag jobbar, + att jag har haft dom i över ett halvår ganska ofta, för min tå). Så de lucktar inte hallon-tårta direkt. Och absout inte när man är barfota. Så Anna gav mig tipset att frysa in dom. Eller finns de några andra sätt man kan göra? Tror även jag ska ta och tvätta mina tygskor, för dom är absolut inte vit längre. Hoppas de inte blir mindre bara!
Kom även på i morse att jag har ett linne och en tröja í nickes frys hemma. Sen i lördags! Spillde nämligen vin (rött) på dom. Och linnet var bla. vitt! Så fick för mig att man ska häva på salt och lägga in plaggen i frysen. Men kanske inte i över en vecka? Jag ska ju inte till hassela i helgen så kommer väl upp i 2 veckor innan dom kommer ut. Hoppsan hejsan.

◊    ◊   ◊


När jag far till jobbet åker jag ju igenom självaste birsta. När jag var där idag så såg jag alla dessa husvagnar. Undra hur de känns att kampa på birsta parkeringen? Nästan så jag är nyfiken. Får man tälta där? Ja menar, husvagnarna får ju vara kvar där och övernatta. Kanske ska ta en tripp och övernatta, sen käka ikeas goda pizza till frulle! ;) Eller så kanske jag skippar allt. Men något annat köpcenter? Ullared skulle jag vilja till. Ingen som vill dra till Ullared någon dag?

Roadtrip! :D 


...någon ?


Kommentarer
Postat av: Evve

Ullared vore skit kul ju :D !!!

2008-07-24 @ 09:08:04
Postat av: Maja

JAAAG!!!

2008-08-05 @ 13:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0