Trallalalala!

Söndag och åter söndag. Oftast värsta dagen på hela veckan, + att den påminner en om andra värsta dagen på veckan..måndag. Vad har hänt denna helg nu då?
Jo fredagen fortsatte med att jag och nicke stack och käka skräpmat på Luddes, kan ju säga att de va efterlängtat men för mättande! Sen begav vi oss till Hassela då. Där vart vi hela kvällen också. Var hos Helene ett tag först innan vi drog på badet och satt ute vid sjön och drack. Slaggade även hos Helene, jag och nicke vaknade upp nere hos jocke i källaren, ensam, på en krokig bäddsoffa, delandes med en kudde och ett täcke utan påslakan. Aja men sova gick ju. Fast kan ju säga att vi kunde lika gärna suttit kvar hos Helene, än att vart på badet, för årsmodellen var väl inte den bästa där. Haha. Men vi överlevde..även om de var knappt.

Lördag, gjorde inte ett piss. Började ju regna som fan. Så vart inne ungefär hela tiden. Men på kvällen kom ett nyinflyttat par (nickes granne) på grillning med oss! Jätte trevligt var de. Dom är kanon. Inga tråkmånsar som bara sitter inne, alltså massa fart på dom. Annars på kvällen vart de lite vin, och en tanke att åka till hudik, eller bjuråker. Men jag ville hällst till hudik. Fast vi kom inte så långt för det fanns ingen chaffis. Så vi drog hem till nicke igen och bara satte oss vid tv:n. De var då som billy ringde och fråga om jag och nicke ville hänka på till bjuråker! Tillslut kom vi iväg. Synd att de var helt jävla värdelöst där! Det brukar ju vara skit kul där. Så vi vart inte där så länge. Vart bara att vända hemmåt igen. Men när vi var i hassela så ringde Palmen, han hade ingen skjuts hem från hudik. Sluta med att vi drog och hämta han också. Och där var de iaf folk! Vi kom ändå rätt sent dit, ändå var de massa kvar! Skulle åkt dit på en gång, Kom väl hem vid 4 nån gång. Men ska väl inte klaga på denna kväll för vi hade rätt kul ändå :)

Är de bara jag som tycker att tiden går så jäkla fort? Veckodagarna tycker jag gå jätte fort men helg dagarna hinner jag knappt blinka så är de borta med vinden.

♥ ♥ ♥

Lägger ut en bild på Sara och moi. Eftersom hon marie lasse och emma drar till Uppsala till veckan. Jag är faktist lite avensjuk. Kul att komma iväg ett tag och göra nått kul! Men de kommer ni ju lätt att ha!



Aja, idag tar jag i morgon. Nicke sitter och frågar hela tiden om jag är klar. Tror de är någon som är sugen på glass och sen sova!

Tjing tjong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0