Tråkigt på jobbet!

Ja, idag vet jag inte vad jag riktigt ska göra för att hålla mig igång.
Men dessa saker är ju alltid lika roliga!

Som sagt så är de alltid lika kul. Haha! Snyggt namn :)






Nått som även har blivit jätte populärt är ju att fråga en fråga till 118100. Och det finns en fråga som många ställer. Som skulle vara superkul att se vad man få för svar på.

Så, varför inte?




Vem är Josefine Krantz?
Det finns elva personer i Sverie som heter Josefine Krantz. En av dessa är Anna Erika Josefine Krantz, en go och glad tjej på 20år från Matfors, som delar sin födelsedag den 1 februari med bland andra hockyspelaren Tommy Salo och brottaren Martin Lidberg. Hon är född i vattumannens tecken, och är enligt stjärnorna en meddelsam, intellektuell och positiv person med ett stort hjärta.

                                                                                                                

Ja, vad säger ni? Stämmer något av vad dom skrev? Intellektuell och posetiv? De första om mig stämmer ju. Men de är väl inte så svårt att hitta. Haha. Någon gång ska jag komma på en bra fråga. Tror man kan få ett riktigt kult svar tillbaka. Undra om det är kul att jobba med de där. Vissa skriver säkert många privata och pinsamma frågor också. :D 


Tjipp och Hej, där va lite fakta om mig ! ♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0