Skratta bäst som skrattar sist?

Ja då var det min tur att försova sig. Som tur var tog jag mig upp så pass att jag hann på jobbet till 8 iaf. Idag blir de nog att sluta som igår. Då drog vi vid klockan tre. Om de inte kommer en explotion med saker att göra dvs. Men de är väl en på miljonen. Sen ska vi käka tårta här på jobbet idag. Längtar så de nästan rinner i munnen. Haha. De är ju nämligen den där choklad tårtan från Ica Maxi. Om någon sätt den? Jag lägger iallafall märke till den varje gång jag är där. De är ett måste. Men ändå har jag aldrig käkat den. Så får se om den är lika god som den ser ut då.
 
Annars ikväll blir de go grillning hos momma. Jag och nicke skulle åka dit och hälsa på, men då vart vi bjuden på grillat istället. Och vem tackar nej till det? Not me. Gud vad jag vill åka utomlands nu och bara ha kul!! Ja, jag vet att de är varmt hemma..men de är ju inte bara värmen man vill åt. Det är ju allt! Men snart går väl resorna ner. Kan man fara, så blir de så! Jag och nicke prata om det förut, och får vi inte med några andra (vilket skulle vara kul, roligt med många) så åker vi ändå själva. Men inte blir de någe tråkigare för de. 


..:: 13.45 ::..

Fortfarande på jobbet, men var nyss med mor på apoteket. Då var de tydligen 33 grader ute! Puuh! Och de kändes väl inte som nått annat häller. Iaf så blir de nog att sluta ännu tidigare än igår. Nu vid två! De kommet tydligen inte in några fler fakturor idag, även fast de är bokslut (då brukar de vara häktiskt). Men nu är de ovanligt lugnt. Standard arbetarna här är helt paff också. Så nu blire snart hemfärd och kanske lite solning?

Fyfan för att sätta sig i bilen nu, kommer ju dö av värmeslag! 
 

Hej då alla solstrålar !  ♣
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag följer gärna med! Jag har planerat att åka med kissian io september men de blir nog inte av. jag akn ju fixa billigt hotell i grekland oxå:D

2008-08-05 @ 13:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0