PISS VÄDER !

Jävla skit sommar. Fint väder, sen skit på kvällen. Blir man läss eller blir man! Jag och nicke drog ut och fiska..men det blev inte så mycket fiska, började ju SPÖ regna! Inte dåligt häller. Fyfan. Men tog lite bilder för kul skull ändå.
 
1. Nicke påväg till båten igen efter att hämtat nyckeln vi glömde.
2. Jag knäppte på snygga stol. Haha.
3. Ja, då börja finvädret slå till, inte precis.
4. Eftersom de inte fanns så mycket att knäppa på med kapellet på så fick nicke bli på bild igen .

1. 2.
3.4.



Sen en sak som hände igår. Jag stog och gjorde matlåder till mig och nicke. Och när man steker korv ex, så kan man ju häva i så de nästan inte får plats, eftersom de oftast krymper (alltså får de plats efter en stund, ni vet nog va jag menar). Men så vart inte fallet. Första gången jag ha vart med om att korven blev större när den stektes?? Jag har bevis.

 




Bye Bye äppelpaj !

Kommentarer
Postat av: Anne

Ahahhaha! Det är helt otroligt. Tänk om det kunde bli så med kycklingbitar med ;)

2008-07-17 @ 23:03:24
URL: http://www.nogg.se/annes
Postat av: Evve :P

Haha vart nästan en liten "Mariabild" på nicke där när han kommer ner på bryggan ;p

2008-07-18 @ 14:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0