Oriflame.

Äntligen har jag beställt dessa 2 produkter. Jag har alltid haft svårt att hitta nått som jag kan tvätta ansiktet med. Antingen torkar jag ut helt eller ser helt fuckt up ut. Allt har bara vart skit. Så testa jag dessa ett tag när Catrin höll på med Oriflame. Dom är skit bra! Så nu tog hon beställningar igen så jag var bara tvungen att beställa! Igentligen är det ju en hel serie med saker. Alltså olika steg. Men jag behövde bara dessa 2. Funkar perfekt!


...Så nu fick ni ett litet tips!

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså den va ju bra från början :P Den är köpt våren 07. Kan ju hända att den är nyare som du menade, hm..ska kolla vad min heter..HP Pavilion dv2000..isåfall är den inget att rekommendera :P

2008-07-23 @ 11:08:53
URL: http://annasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0