Lill lördag !

Onsdag idag då. Efter idag, kommer veckan gå jätte fort! Synd att helgen är involverad i den biten också. Hehe. Dagen började iaf med att Nicke försov sig. Han vaknade kl.06 och börjar 06.05. Men eftersom jag inte sovit på hela natten, efter att ha hostat som en människa med kol, (Måste vara efter allt "hö-damm"), så vart jag sådär iskall och bara somnade om när Nicklas vart uppjagad och strässad. (Annars brukar jag få höra hans klag om hur jobbigt och synd de är om honom som måste gå upp sådär tidigt). Men jag tycker denna dag har börjat rätt bra. 

Jag fick ett tips igår av evve, att söka jobb på ett visst ställe. Blir inge barcelona, men som Anne sa, jobb utomlands finns de mycket av. Så de blir nog senare! Jobbar ju bara en vecka till här på Telia också. Iaf, så igår kväll när jag kolla mailen, då hade jag fått svar från dom! Om jag inte kunde komma och provjobba på måndag! Men naturligtvis jobbar jag ju här då. Sista veckan också. Så ska ringa och förhandla lite och se om jag kan lösa de där problemet. Evve skulle även söka där idag. Hoppas de går bra för dig också! Jag ska nämna några fina ord om dig!



Me, myself, and I
soligt värre

Kommentarer
Postat av: evve

Hon har inte svarat tillbaka..

Med min vanliga tur så lär jag ju inte få nått :(

2008-07-30 @ 14:28:06
Postat av: Anne

Precis. Jobb utomlands finns det gott om :) Jag ska besöka dej i borgen med mina småkusiner :) Puss

2008-07-30 @ 23:30:37
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0