Godkväll!

Ja då var man nyss hem kommen från Hassela. Jag och nicke var även denna dag-efter-jobbet och hjälpte till med all hö. Nog för att dom hann mycket själva där, men nog blev de allt glada för att få mer hjälp. Så just nu är vi rätt slut. Och vädret har ju hållt i sig super också! Så sköna kvällar nu tycker jag. Fortsätt gärna så! Tänkte inte skriva så mycket just nu, är så trött i ögonen. Men häva ut några bilder sen igår när vi var i hassela blir de. De passar även in idag också.  (Klicka på bilderna)

  1. 2. 
  3. 4.


1. Jag och nicke vid lillguttan, var lite törstig :)
2. Åkte traktor, volvo t24 :P
3. Sådär blev mina och alla andras armar av höet, ont ont..
4. Lång släpet! Ahah! Fiffigt.




Sen ville jag bara upplysa om något som är skit gott! Ny upptäckt av självlaste mig själv !

Blodpudding med denna sås, vilket är Gräddfil och Gräslök!



Så jäklans gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0