Flumm flumm bubbelgum!

Nu snart dra man från jobbet. Då blir de Ica Maxi och handla chips and dip´s! Sen Matfors. Där blir de väl kanske att packa lite små saker innan jag och Nicke drar till Skogen! Usch vad jag hatar att köra på en fredag här i birsta/stan. Blir ju dubbelt upp av alla snöbollar som är ute på vägarna! Ahaha. Alltså denna dagen har nog vart slappast av alla! Till och med Carina (en tösa här på jobbet, om oftast har massa att göra) frågar om vi kan dra in på Birsta!? Självklart tyckte väl vi! Nä jag tror vi alla har de ganska lugnt med jobb nu. Iaf jag och Anna. Man blir ju lite rastlös och flummiga! Carina ska även gå på semester till veckan, lite synd. Kommer bli så tyst här! Men om inte annat får du ha de jätte bra då! :)

Nu vill jag åka åka åka åka! Men måste ju vara här lite till så de blir några stålars. Kommer iaf inte skriva nått i helgen eftersom vi drar till Hassela. Blir väl på Söndag isåfall som de blir nästa gång. Nicke lova även mig att han skulle hjälpa mig att städa stugan min, seriöst! Annars kan de bli att man bara plockar nån tröjja som låg på golvet. Haha. Men tro mig, de måste dammsugas!! Och gärna dammtorkas också. Gud, drar lillstugor till sig mer damm än andra? Aja.

Hejdå stortå!


Kommentarer
Postat av: Anne

Jag hade lite att ta igen i din blogg nu. Kul att du uppdaterar! Typiskt bara att jag hade skrivit en lång kommentar åsså blev det nått fel när jag skulle posta den så nu skriver jag om allt =P Shysst bild du hade på oss från midsommar föresten.. Haha! Du får gärna skicka några nåndag.. jag har juh inga eftersom min kamera fortfarande är pajj, dags att köpa ny kanske ;) Sött av dej att peppa mej på din sida.. Jag kommer klara det! Jag känner det på mej och är så stolt :D Bilbingo på Söndag sa du.. vart då? =) Puss puss

2008-07-11 @ 21:25:37
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0