Det går aldrig fort när man vill .

Ja då var de Torsdag, ännu närmare helgen. Skönt. Pratade med Sara igår och hon tyckte det lät jätte bra att bara ta de lugnt i helgen. Då får ju även hon friskna på sig! Lill stackarn har ju körtelfeber. Och de är ingen lek. Usch. Sen känner jag att de är någon gladje spridare som är på ingång, bara två veckor kvar tills lönen kommer!!! Yess! Jag längtar värkligen. Synd bara att sista veckan lär väl gå jätte sakta. Aja, den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge :)
Idag iaf så hade jag med mig den hedliga matlådan, korv och mackaroner. Men så fråga mor om jag ville följa med henne på birsta en sväng, luncha där och få lite tid med varann. Och de tackar man väl inte nej till. Tänk att man snart har jobbar 5 veckor! Gud vad tiden har gått fort . Men än saknar jag inte de "slappa hemma vardagarna". Hehe. Där i mot har ju inte helgerna vart så sköna att sova ut på som nu!
Hittade även en bild...



Vist är vi snygga? Jag och Anne sen midsommar! Hoppas de går bra för dig med vännen! You make this ;)
Nä nu ska jag forstätta jobba..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0