Tack Anne!

Att hitta bra filmer nu, tycker jag blir bara svårare och svårare. Eller ja, beror väl på vad för film man söker. Men förutom mina favoriter filmer -svenska- så har jag svårt att hitta. Hehe. Så fick ett film tips av Anne här om dagen. Jag och Nicke låg och kolla på den igår. Och måste säga, den va as bra. Länge sen jag skrattade högt inför en film när alla runt en är tysta. (Och nej, de beror inte på min humor) Haha. Men har bara sätt halva än, ska se om, eller se rästen av filmen senare ikväll.
 
Så kvällens ros 2 you Annski ! 



Ha en bra kväll annars. Jag hoppas på regn nu, såå mysigt. ♥  

Kommentarer
Postat av: Maja

Se The shatter med amerikansk version:) Den är BRA!

2008-08-08 @ 12:12:25
Postat av: Anne

Bra att ni gillade den ;) Puss

2008-08-08 @ 18:38:21
URL: http://www.nogg.se/annes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0