Provjobb

Ja då var första prov-jobb dagen klar på drakborgen. Det gick jätte bra tycker jag. Man lärde sig saker jätte snabbt, även om de finns mycket kvar att lära. Får se när/om man får jobba mer. Men i morgon blir de nog ledigt som de lät. Evve skulle ju inte ha jobbat idag, men eftersom de rammla in ganska mycket folk så ringde vi dit hon! Och de va ju kul, kul att jobba med henne ju!



Annars var detta en rätt så jobbig morgon. Eller ja, först vakna jag av att jag värkligen bara ville ligga kvar och mysgosa med härrn breve. Eftersom de låg spöregn på stugtaget så är de så mysigt att ligga kvar. Men jag tog mig upp, och kom på att mina rutor på bilen var helt öppna sen igår. (varför glömmer jag alltid dom när de blir spöregn?). Kan säga att de var dyyyyngsurt i bilen! Shit. Så när jag väl åkte, fick jag sitta på en handuk. Haha. Och tro inte att när jag är ute på E14 så ser jag att de är en geting i bilen! De var inte de roligaste. Dels höll jag på att köra av vägen *lite iaf* men sen höll jag faktist på att köra för fort förbi fartkameran, och en böter är de sista jag behöver nu. Getingjävel. 
      
Jag och nicke satt nu precis och prata om att vi ska dra ut och plocka blåbär! Annalena berätta just om 2 tjejer som plockat blåbär i tre dagar, och sålt. De fick ihop pengar till en utlandsresa! Så varför inte?


                                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0