Postis för någon timme.

Idag blev det att jag hjälpte evve, som hjälpte sin mor Maria. Hon jobbar nämligen på posten, och fick lite mycket att göra. Så jag och evve drog ut med den lilla röda, och lämmnade telefonkataloger lite här och var. De vart lite följa john kan man säga. Men vi var ju tvungen att köra full rulle på värmen i bilen, annars lär den ha kokat. Och de vart ju skapligt varmt! Hade ruter och taklucka öppna. Men som sagt, den bilen är ju inte häller gjord för att köra så som vi gjorde. Kan ju säga att de blev mycket skratt på denna lilla resa. ;)

Nu när vi nyss var klar med allt åkande, drog vi in på skoglunds och beställde lite dricka till helgen! En av sakerna vi beställde var en Baja Päron. De är ju så jädrans gott. Tyckte även han vi beställde av, fick vi ju höra. Haha. Måste ju få lyxa till det ibland. Men så jäkla dyr är den faktist inte.
 


Annars nu, så blir det att dra till hassela. Har inte träffat Marie (nickes mor) efter att hon kommit hem. Vill ju höra om hur allt var utomlands osv! Blir väl kvar till hassela till senast fredag. Tänkte åka hem en bra tid då, eftersom de blir party party. Fast vet inte vart, eller någonting än. Nått förslag!? Hör av diiiiiig! Jag kommer inte ha nått internet i hassela. 

Nä nu värkar de som att vi ska åka innom kort! Bäst jag avslutar.
Finns på mobilen.


Hejdå! ♥

Kommentarer
Postat av: evve :)

Tack för hjälpen min vän :)

Haha det va väl tur det vart slut på katalogerna annars hade man väl kissa på sig vid nästa skrattanfall :p hehe.. ses på fredag då:)

2008-08-27 @ 13:55:29
Postat av: Maja

SÅg henne i matfors häromdan:) Marie alltså:p

2008-08-28 @ 13:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0