Lite kort..

Blir till att skriva lite kort nu bara. Har ju vart i Hassela i veckan. Men åkte hem idag. (Får skriva om dagarna innan, i morgon eller så). Ska ju jobba i morgon och på söndag. Första natten på länge man sover själv. Känns lite halv knepigt. Men tror det är bra att få vara för sig själv lite också. Åker förmodligen tillbaka till Nicke på söndag. Skulle ju vart kul att gå på marknaden. Men har inte så mycket pengar. Så skulle jag gå, så hittar jag väl en jäkla massa. Men för er som är där nu och rockar, hoppas ni får en rolig kväll! :) Jag får väl gå på hudik marknaden istället.

Just nu ligger jag ute i min stuga och ska snart dra på en film. Måste bara gå in och hämta min mobil laddare, (om ni ville veta, haha). Men är ganska trött i ögonen, så känns som om jag kommer somna efter 5 min av filmen.


bildtext: En bild man bjur på.

Jaja, sov gott! Det ska jag försöka göra iallafall. ♥ Puss!

Kommentarer
Postat av: maja

när är den å ska vi gå ihop:)?

2008-08-18 @ 13:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0