Jag känner suget.

Idag var ju Evves första provdag på Drakborgen. Hon värkar tycka om de stället reält. Så nu längtar jag nästan lite till nästa måndag också. Har ju så himla långtråkigt på Telia. Eller ja, de är bra där med, men just nu är en period där när vi inte gör ett piss. Dagarna går ju så sakta då. Så nu är hon påväg hit och ska berätta lite till om dagens arbetande. Annars ikväll har jag skrivit ett Cv åt nicke. Snäll man är. Finslipade väl mitt egna också såklart.

Ha en bra kväll allehopa! Nu har inte jag tid att skriva mer, ska ju försjutton göra ingenting! :P

Hej hopp pillesnopp.



Eftersom min data är cp just nu, kan inte lägga ut en bild på drakborgen.
Så blir de en bild på dessa två go drakar! Kisses and hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0