Inte änns du skulle de!

Hej på er idag. Som ni kanske läste igår, så skulle jag jobba idag. Men kvart över 12 var jag tvungen att stämpla ut. För vi var förmånga som jobbade, de kom nästan inge folk idag. De vart ingefär två ynkla timmar! Om de ska fortsätta såhär, att man fått tider att jobba, så helt plötsligt måste man gå efter någon timme bara. De funkar inte, går ju back på all bilkörning! Och de är nog inte bara jag som tycker så. Blir så läss. Så i morgon ska jag inte jobba. Jag tackade nej. Tänker inte åka in för nån timme bara. Kommer säkert bli lika lite folk i morgon också, pga. marknaden. Har fan åkt hem i onödan. Eller vist är de skönt att vara hemma, men de blir en bit från hassela. Hällst nu när man försöker dra in på milen. Får se vad som händer ikväll. Om jag åker tillbaka eller om de blir att göra nått med evve :) Aja, tur jag trixade ihop en jätte god lunch hemma ändå. De gör så man blir på lite bättre humör.

Annars tänkte jag sumera veckan lite. Jag är lite dagvild just nu, så tar inte dag för dag. Men innan vi drog till hassela så var vi ute i birsta och stan, för att kika på högtalare till nicke. Han hittade såklart ett par Cerwin Vega och en förstärkare till. Faktist bra pris också. Så nu vet man ju vad delar av hans lön kommer att gå till. Hehe. Lunchade även hos mor den dagen. Som inte är varje dag. Hoppas du mor hade de bra på eran tripp! ♥ 

Här är lite annars vad veckan bjöds på,

         

  • Jag & nicke, plockat 11 Liter blåbär
  • Mött en getin på mitt ben i duschen, sammtidigt som en på golvet
  • Hittat min sommarens största jordgubbe
  • Mått jätte bra
  • Fixat en ny bro in till nickes krypin
  • Såklart, träffat massa go nissar
  • Nicke har prov-jobbat
  • Gjort saft ,
Svartvinbär-rabbarber-äpple
  • Vart med och lånat en trailer av Statiol
  • Inte käkat godis, chips och dip på jätte länge.
(längre än en vecka, woho!!)
 
Jobbat

Nä nu ska jag göra nått annat än att sitta här och uggla. Men lär väl inte bli så mkt. Försöka komma på något ikväll kanske. Tror jag faktiskt ska sätta på en maskin tvätt nu. Bra att göra sånnt när man ändå inte har nått annat att göra!

Hejdå surtå !


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0