Heei Kay, Hello Bojje!

Jobb jobb jobb, utan att göra nånting. Inte som kallas arbete iaf. Men de behöver jag nog inte skriva längre, för det känns det som det redan kommit fram tydligt. Liten del av denna morgon har jag suttit och kikat på lite möbler. Nicke tänkte ju nämligen få till det i sin lilla bonad. Det är ju så himla roligt att göra om rum och inreda! De är dessa tillfällen som man saknar alla program vi hade i gymnasiet. När jag gick Teknik. Där kunde man inreda rum som bara den. Kunde ju göra allt. Är så sugen att fixa några schyssta (fast billiga) tapeter dit ut också. Eller måla och sätta en snygg fond vägg. För det som sitter på väggarna gör ju minst halva rummet. Och om han ändå ska fixa massa andra saker kan man ju göra väggarna också. Aja, får se hur de blir. De som styr är ju tyvärr pengar. Kul skulle de vara iallafall! Om man kikar på möbel delen och så, så tycker jag IKEA faktist har bra saker, om inte annat billiga. Sen vet jag inte om det håller lika länge men ibland får man välja de billiga alternativet. Fast jag tycker de håller rätt länge, vissa saker iallafall. (när de gäller dyrare saker brukar ju garantier bli inblandade). Dessa möbler tog jag från IKEA:s hemsida. Inge fel på dom, och jag vet att de funnits där länge och att många har dom. Men vadå, bra pris ju :)



Snart är det lunch också! Jag längtar redan. En annan gjorde ju pasta med baconsås igår. Det vart så himla gott! Och eftersom det var jag, nicke och far som skulle käka, så förstog jag att de räcker inte till matlåda till oss alla oss. (Vilket var meningen igentligen). Smart som jag var, tog jag min matlåda först innan alla börja käka. Tur var väl det, för de vart nada över!! Mohaha! Men då fick jag mig en goding till låda idag ändå. Kiingen! 

Tjao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0