En deg.

Precis. Sitter just nu som en deg i soffan. Kan säga att de är faktiskt hur skönt som hällst. Igår vart väl kvällen okej. Hade faktiskt ganska kul. Kul att träffa dom man träffade. Vart lite minnen snack osv. Men ändå vart de ganska tidig hemfärd för mig och evve. Avslutade staden med att köpa med oss från Kebab City. Kvällens höjdpunkt tror ja. När bussen var framme i matfors så kom våran privata skjuts som vi fixat. Haha. Vart lite efterfestande i antes stuga (en av stugerna på vårat lilla bällsta-kollektiv). Men jag vart så jävla trött, så vilade väl ögonen sammtidigt som jag låg och fnissa utav antes och nickes o deras fula ideér. Evve sov också över här. Mys i min lilla stuga.

Så idag känner jag mig som en soffpotatis. Blir lite degande, sen en skön uppfriskande dusch. Så man kommer igång till kvällen. Då blir de nämligen smedjan! Måste säga att jag tycker de är roligare där än krogen.


.

Fick väl några bilder sen igår. Men de blev inte många. Batterierna tog ju slut på en gång. Hann tydligen inte ladda dom så mycket. Men nu sitter batterierna på laddning hela dagen! Så lägger upp alla bilder i morgon eller så.

BYEBYE  !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0