Bakis och skakis

Som det står över, stämmer ganska bra. Igår vart de lite party ändå. Orkar inte dra igenom precis allt på kvällen, men kan skriva lite kortfattat. Vi satt hemma först ett bra tag. Jag nicke och ante gjorde käk, kyckling i ugn och klyftisar. Alltid lika gott och orginellt. När evve kom drog vi till tältet som far och deras lag hade (som var efter attmalyran). Dom hade nämligen ställt upp det breve smedjan, så det var ju perfekt. Vart där ett tag. Men tillslut vart evve lite hungrig. Stackars flicka som var nykter och körde. Så då drog vi till stan en sväng. När vi stog i driven hade vi en bil med reg.nr "HEJ" på. Det var ju en väldans upplevelse just då. Haha. Knäppte ju till och med ett kort. Jag tror driven var en av de roligaste stunderna den kvällen. Efter vi käkat klart så tänkte vi dra tillbaka till smedjan, men då vart nicke jätte trött. Eller alla vart väl ganska sega. Och eftersom evve skulle jobba idag så drog vi hem till mig ist. Påväg hem såg vi även en bil med roligt reg.nr, vilket var "FUU". Som är förkortning för Fuck You. Försökte knäppa där med men de kortet vart inte lika bra. Hehe. När vi kom hem, hade Ante och hans polare pokerkväll. Ante var ju hyffsat bra i gasen! Nicke gick och la sig, jag var inne med dom andra ett tag. När jag gick och la mig, påträffades jag av en död säl i sängen. HAHA. Nä men kan säga att nicke var hyffsat död. Sov som en liten gris. Klockan var väl 02. Men det vart en rolig kväll tycker jag!

Fast då sitter man ju här istället då, bakis, pizza svullare, toas bästa vän. Usch



Tjipp och hej bakis pastej!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0